Återhämtning

Ja nog hade vi allt kul i helgen
blev kanske inte som planerat
men så kul har jag nog aldrig haft med nån.
Alla var ju så glada!
Jo nu pratar jag om att vi festade med Jonna och Stefan
god mat och trevligt sällskap
förstår nu varför jag och jonna inte ville avsluta kvällen
haha klockan var ju nästan 03.00 oj oj tiden går fort när man har roligt!
Det var två stycken som spelade piano
andra sjöng lips...OJOJ!
Oh är så glad att Stefan och Jocke fann varann!!
Det måste göras om!
Har lite bilder från kvällen men jag sätter inte dom här,
vissa bilder blev så mörka och dåliga
och dom andra vill jag inte visa*hihi*

Söndagen var ju hemsk
huvudet dunka
mådde illa
ja sån bakis har man inte haft på flera år
både Jocke och jag körde bussen!
Och så skulle vi ta hand om våra barn + några kompisar till Kevin!
Fyy vad man längtade till kvällen så att man fick sova!

I dag är det dan före dan före dopparedagen!
Så det blir och handla de sista och städa!
Nu är Kevin verkligen glad för nu är det inte så långt kvar ju!

Ha en bra Jul och umgås med era nära och kära
för det är ju det julen handlar om igentligen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0