Grattis hjärtat!

Idag är det exakt 5 månader sen vi fick dig
du är våran lilla prinsessa!
Du fyller din kärlek hos oss varje dag!
Vi älskar dig!





Idag var det även BVC besök
Audrina fick sin andra spruta
tycker så synd om henne det gjorde ju ont
om man kunde ta sprutan åt henne så skulle jag verkligen inte tveka att ta den!
Bara Audrina slapp!
Hon vägde 6710 gram och var 65 cm lång!
Hon har ju blivit stor!
Fick även bekräftat av Karin att hon håller på att få en tand på höger sida!!
Stora tjejen!

Jag fick även i henne lite blomkåls pure
det har ju varit svårt för henne...Det gick hur bra som helst idag!

Audrina och jag tog sovmorgon idag
Kevin gick till skolan 7.45
så Audrina och jag gick och la oss
och vaknade vid 9.30...

Kevin är helt  till sig här hemma
-Jultomten har ju lämnat julklapparna hemma hos oss redan
dom ligger under granen nu!
Han frågar varje dag om han får öppna dom!?
Kanske var det lite dumt o lägga fram dom
men han hade ju upptäckt dom för eller senare i vårat sovrum
känns bättre då och säga att tomten har redan lämnat klapparna
 fast han kommer även på julafton och lämnar mera!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

heei! ja, stora tjejen där! tok söta bilder! saknar gullungen härligt med klappar under granen redan, traditioner skapar man ju själv! du bloggar flitigt, själv tappar jag hakan när det snart är helg igen, undrar var tiden tar vägen! puss

2008-12-04 @ 16:42:49
URL: http://twintyra.blogg.se/
Postat av: jonna

heei! ja, stora tjejen där! tok söta bilder! saknar gullungen härligt med klappar under granen redan, traditioner skapar man ju själv! du bloggar flitigt, själv tappar jag hakan när det snart är helg igen, undrar var tiden tar vägen! puss

2008-12-04 @ 16:44:31
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0