Helgen flög förbi...

Helgen passerade förbi väldigt fort!
I fredags kom ju min kusin Marja-Leena och skulle sova över
Vi var vakna till 03.30 och spelade guitar hero och drack lite öl!
De var faktiskt riktigt kul...
Men lördagen var man lite trött men ingen bakis*vilken tur*
Vi åkte och hälsade på min mamma och pappa och fick mat där
som vanligt sjöng jag och mamma karaoke...
Jag och Audrina fick ju benvärmare igen*hihi*
Det blev även lite sällskapsspel på lördags kvällen
med Jocke och Marjis och såklart jag!

Söndagen blev helt annat än vad vi planerat!
Vi blev barnvakt till mina syskonbarn lite hastigt och lustigt!
Mamma och pappa kom förbi för mamma ville ha sitt hår färgat
Marjis hade oxå köpt hårfärg
Mikaela ville oxå få håret färgat så ja färgade tre stycken igår...
Även mitt hår fick lite färg...
De va verkligen huset fullt i går!
Grannarnas barn kom oxå hem till oss och lekte...
O jag var så sugen på o baka lussebullar så vi körde igång

lite bilder

Här har vi alla sju barn som bakade!

Resultatet

Visst blev dom fina!

Vid klockan 20.00 damp jag och Jocke i soffan och bara stirrrade
vi var helt slut både han och jag!
Men man kan dock inte säga att vi har haft tråkigt!
Bland alla små bråk bland barnen och en skrikande Audrina så tvättade vi tvätt och städade ...
*pusst*
Vi somnade väldigt fort kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: jonna

tycker att det typ alltid är huset fullt hos er, alf med barn från höger och vänster.. men det är trevligt, alla känner sig hemma hos er, (talar av egen erfarenhet!) och jag vet att du trivs som fisken i stora havet när du får vara mitt i det där!! puss

2008-12-08 @ 12:02:49
URL: http://twintyra.blogg.se/
Postat av: Puppu

HUH HUH!!!! Kan förstå att ni var trötta!!!! Barna tyckte det var superskoj!



//Puppu

2008-12-11 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0