Helgen utan min älskling!

Jocke jobbade helgen det betyder att han knappt var hemma vilket jag tycker är så tråkigt
men det tycker nog barnen också!
Men i alla fall så fick jag sällskap av Marjis och hennes dotter.
Jag slapp vara ensam hela helgen!
Marjis och jag spelade Guitar hero både fredag och lördag kväll
men vi tittade även på finalen av Idol och jag tyckte att det var rätt som vann Kevin !

Audrina fick prova Havre välling i lördagskväll innan hon skulle sova för natten
och hon sov hela natten!
Va underbart alltså!'
Så nu sover hon hela natten!

Lite bilder

Audrina på morgonen hon är så mysig!


Lite bilder på Kevin

Vi var ute en stund i kylan i lördags och Kevin åkte pulka med Johanna (Marjis dotter) Han var så duktig och tog hand om henne, de syns att han gillar små barn! Bara längtar tills han är ute och leker med Audrina
bättre storebror kan Audrina inte ha!

Måste berätta om nåt som jag blev stolt över
i lördags så var jag yrslig av nån konstig anledning och allmänt dålig
kom bara hastigt och lustigt, men vet ni
Kevin tog hand om Audrina till jag mådde bättre!
Är så stolt !
Kevin blev orolig för mig!
Men jag mådde bättre efter nån timma men det va faktiskt läskigt!

Nää nu ska jag umgås med älsklingen och Audrina !
Jcoke är ju ledig idag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0