Julen..

Det har ju varit så mycket nu efter julen så jag har inte hunnit med och skriva om julen!
På morgonen kom ju syrran med sina barn och åt julgröt med oss
det gör vi ju varje år!
Mysigt var det!
Sen fick barnen öppna varsin julklapp på morgonen!
Sen fick jag börja förbereda maten!
Min mamma och pappa kom ju och firade julen med oss
vilken tur att mamma hade gjort Jansson
inget slår mammas jansson!
mmm..
Ja de blev en del mat som det blir varje år!
Massor med rester!
Ja Kalle Anka blev det
som vanligt!
Sen fick Kevin och Audrina öppna sina julklappar!

Bilder på¨det


Audrina öppnar sina första julklappar! Kevin överlycklig över att tomten hade kommit med spelen sims!


Snöret var mer intressantare än själva jul klapparna! Tyckte Audrina...
Men Kevin förståd vad det handlade om!
Som vanligt öppnar han varje julklapp och ler och är nöjd!

Här har vi deras högar!

Jag och Jocke bestämde att vi inte skulle köpa nåt till varann i år!
Det räcker med att barnen får sin glädje!

Men mamma hade en julklapp till mig
ett guld armband som jag alltid önskat mig!
Tack mamma!

Sen moffade vi oss godis
hela kvällen!
Som man gör varje jul!
USCH!

En mysig jul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0