Lär sig nåt nytt varje dag!

Har glömt och skriva att Audrina har lärt sig och spotta så där som om man leker med en bil ni vet!
Det låter hur gulligt som helst!
Men det ända negativa är att hon gör även så när hon äter så jag lovar hon ser inte rolig ut när hon har ätit färdigt!

Morgonen har varit lugn som vanligt!
Det ända skillnaden var att Kevin väckte mig i morse, kände bara hur nån strök mig försiktigt på handen...
Öppnar ögonen och ser att det var Kevin och Audrina sov fortfarande!

Som vanligt har Audrina och jag sovit våran skönhetssömn nu på förmiddagen,
vi somnade runt 9.30 och vaknade vid 11.00
de är så upp piggande att få sova med henne på förmiddagen,
känner att jag orkar mer på dagen med henne!
Hon är ju så himla sällskaps sjuk!

Idag skiner solen faktiskt
lite konstigt
men vackert!

Nu räknar man ner dagarna till jul,,
kommer ni ihåg hur det var när man själv var liten?
Jo magen pirrade och man bara längtade på att få julklappar,
o all denna goda julmaten!

Ha en trevlig torsdag så hörs vi i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0