Nya tag...

Idag är det ju fredag!
Audrina har sovit bättre i natt och jag fick faktiskt en timmas sömn nu på förmiddagen!
Idag ska jag iväg och handla med Kevin
de blir och handla fredags myset...
Jocke är ledig i helgen JIPPIE!
Min kusin kommer hit med sin dotter
blev prat om att spela guitar hero...
Vet ni vad jag ska mer köpa??
Jo den nya Arn
det är ju realese datum idag!!

Bara för att jag är på gott humör idag tänkte jag bjuda på en av dom där dikterna jag skrev för nästan 8 år sedan till min älskling!

Dina ögon
Jag ser solen lysa i dina ögon,
dina ögon är som solen som värmer mig
du är vinden som blåser förbi mig.
Din famn är så mjuk
och man känner en trygghet som aldrig tar slut!
Dina blåa ögon är som ett vågit hav fyllda av liv som fyller mitt hjärta med kärlek.
Du fick mig att se kärlekens röda färg,
som lyser rakt igenom mitt hjärta.
Varje gång när jag tänker på dig
eller bara hör dina fina viskningar
så tänds en gnista av kärlek.

Tänk det här skrev jag för 8 år sedan utan att veta nånting av min framtid med Jocke!
Tycker det är så roligt och hitta såna minnen!

Nä nu ska jag ta hand om min rastlösa prinsessa!

ha en trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: jonna

häärligt!!

2008-12-06 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0