Trött och grinig...

Idag är det en sån dag som jag vill bara gräva ner i marken och bara glömma
är så fruktansvärt trött!
Det kan bero på att Audrina har sovit så himla dåligt inatt
så dåligt har hon nog aldrig sovit!
Men hör inte det till och ha små barn
nja lite kanske
Men Audrina har ju skämt bort oss med hennes sömn
hon har sovit bra på nätterna hitills!

Grinig är jag också
önskade jag hade en anledning
då kanske det skulle kännas bättre!?
Känner mig så ihop biten!!

Önskar bara att min älskade man kom hem snart
och tröstade mig helt utan anledning
behöver nog luta mig mot hans axel och bara tycka synd om mig idag...

Nu ska jag lägga mig i soffan
och muttra...

Kommentarer
Postat av: jonna

nämen! hoppas du känner dig bättre i dag!

2008-12-05 @ 07:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0