Vårat första pepparkakshus!

Haha eller snarare asgarv!
Aldrig i mitt hela liv har jag gjort ett pepparkakshus
och idag har vi gjort det...
Men guuu vilket jobb*pusst*
Det låter enklare än vad det är...
Aldrig mer sa både jag och Jocke!
vi kunde inte mer än skratta åt resultatet!



Fy för det smälta sockret,, hur lyckas man och vara så snabb och fästa alla delarna utan att man fastnar över allt?
Vi höjer hatten för dom som har tålamod och verkligen kan det!
men vet ni vi är nog lite stolta
trots att vi höll på och glömma dörren...som jag kom på när degen var inne i ugnen..
Fönstrerna glömde vi
men det fixade vi med lite kristyr..
toppen på det hela så lyckas jag bränna Jocke med det smälta sockret och jag lovar att det var varmt
stackarn han fick T.om en blåsa på fingret!
kristyren var oxå ett projekt i sig!
Det rann ju, vi hade en trasig spritts också! OJ OJ!
Nej aldrig mer!

men vi fick dock ett gott skratt!

p.s. Kevin tyckte den va fin d.s

Själv tittar jag på den varje gång jag går in i köket och bara skrattar!

Ha en bra kväll!

Och Grattis till er alla som lyckas!

Kommentarer
Postat av: Bea

Måste säga att ni var riktigt kreativa. Själv köper man de som är färdigt! haha, en ilosch (Eller hur de nu stavas) till er!



Bea (Jonnas kompis)

2008-12-10 @ 22:40:14
URL: http://bisen.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja de är kanon enkelt! Gulligt blir de med, hihi, fast det är klart, gulligt blir det om man gör det helt själv också =) Det finns de resultat på ! Kram Bea

2008-12-11 @ 08:10:07
URL: http://bisen.blogg.se/
Postat av: "Puppu"

Men vadå!! den va ju göööfin!!!! =D



Säger som ovantalande här- ni var ju riktigt kreativa! Vi köper de som är färdiga haha, tar tillräckligt med tålamod att få dit kristyr o smartisarna som det är.



O du, tänk att jag inte var förvånad att ni oxo gjort pepparkakshus, för det hade vi med gjort. HAHA!! SKa jag gissa på vad ni äter för mat idag? HAHAH!!



KRAM!

2008-12-11 @ 14:03:09
Postat av: Mira

Hahah....gick in o läste inläggen i min blogg efter att jag skrivit det där! :D

2008-12-11 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0