BVC time..

Idag ska jag iväg till BVC med Audrina är så spänd nu
har ju inte vägt henne på en månad nu !

Nu känns dagarna väldigt långa faktiskt
känner mig lite ensam här hemma
Kevin började ju skolan i måndags.
Jocke jobbar ju som vanligt!
Fast de har ju hänt en hel del
jag har blivit vän med en granne här, känns kul!
O såklart har jag ju öppnat ett konto på Facebook,
plötsligt dyker de upp massa "nästan" bortglömda kompisar från förr!
Man blir ju nyfiken på vad dom gör nu för tiden!

Och Audrina tar ju mycket tid om dagarna
hon blir ju mer o mer social !
Hon har ju blivit stor nu!
Hon har varit lite krasslig några dagar med ögoninflammtion o så
hoppas att det blir bättre snart!


Här är prinssensan lik sin storebror!
(har tyvärr ingen bild på Kevin när han var bebis, hade ju ingen digital kamera då,)

Jag skriver lite senare om hur mycket Audrina vägde!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej hallå! Blev tvungen att kika in här av ren nyfikenhet! Hon e ju bara fööööör sööööt Audrina! =)

Hoppas att ögoninflammationen ger med sig snart...

KRAM!!! ps, kika in hos oss om du får tråkigt ;)

2008-11-05 @ 11:19:06
URL: http://mira78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0