Dans med "snabeldraken"

Finns det nåt mer tråkigare att göra än o städa?
Hmm vet inte?
men det tråkigaste är att börja
med sen när man väl har kommit i gång så är det faktiskt inte så farligt!?
Audrina har velat ha uppmärksamhet hela dagen så jag har fått dela mig, lite stressande men det gick!

Nu har man städat typ hela dagen,
hann iväg och hämta mina ljus som hade kommit
nu doftar det
ananas och granatäpple här hemma!
Syrran hängde med till Jonna när vi hämtade ljusen det var trevligt!

Blev sugen på och åka till IKEA
jag har ju bestämt mig vad jag ska ha i sovrummet nu
det har tagit ett tag men jag kom på det idag!
Så nu kliar det i IKEA fingrarna!

- det blir en spegel över sängen i stl 70*120
- En madrass till sängen, så att sängen blir högre
- tavel hyllor som jag ska placera under spegeln som jag kan tända ljus i!
-vanliga ek ramar som jag ska ha barnens  bilder i!

bara längtar till jag kommer iväg!
men problemet är nu att vi inte har tillräckligt stor bil!
Ähh sånt löser sig!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mira

haha, ja man får väl "hoppas" (På sätt o vis även om det var superkul) att det inte händer på ett tag ;)...men...man vet ju aldrig? Man blir ju inte yngre o kroppen förändras väl på fler sätt än ett (på bredden) med åldern trots allt haha....Ja just ja, undrar vad som hände kent? :D

2008-11-07 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0