Det var på tiden???

Ja sorry för att jag inte hunnit skriva om Ullareds resan...
Men nu ska det ske
börjar med lite bider först
2008-11-22 


Sällskapet mittemot!!


Min alldeles egna lilla "puppu"


Här har vi allt roligt
skulle göra grimaser!
Haha lyckades vi?


Det här hade vi på bordet!

Behövs ord?
Nää ZZzzZZ

Men "puppu" då?
In med tungan...

Vadå? Det är väl ingen fel?!
Eller?

Bussresan var nog seg
jo vi åkte klockan 01.00 på natten.
En del hade sovit lite innan
och andra inte
synd om dom
en annan var relativt pigg i bussen på väg till Ullared!
Men kul hade vi
har nog inte fnittrat så på länge
man kände sig som en liten flicka som hade övernattnings kompisar
och låg och bara fnittrade*hihi*
Väl framme vid 07.00 på morgonen
så var det bara och roffa åt sig en kundvagn
och rulla in den i Ullared
nog shoppade vi OJ OJ
guu vad man var mör...
Fick även vänta på busschaufören i 1,5 timme
Brrr de blev kallt
ville ju lasta av allt och äta mat,,
nog var vi hungriga allt ..
men sen kom han
och vi skyndade till Burger King!
Mums...

Jag hittade massor
mycket julklappar och gardiner, tavlor..m.m.
de va mycket
handlade för 2500 kr
...........................
Hem vägen hade man ont i hela kroppen av allt shoppande usch o fy
tror alla sov förutom jag....
en tio minuter kanske??
sen vaknade en del av oss så vi satt och pratade och hade allmänt mysigt..
väl hemma skulle lasta av alla påsar
själv hade jag fem kassar och en stor påse
men upptäckte hemma att jag hade bara fyra kassar...
ohh vad besviken och ledsen jag blev...
men vet ni jag fick tillbax min påse dagen efter
vilken tur va?
Jocke hade fixat ett varmt bad till mig vilket jag behövde för jag frös
nya bäddad säng oxå =)

På morgonen så fick jag den här synen
 
Mina sötnosar ohh vad jag saknat er!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: "Puppu"

hihihi....va ju tvungen o rusa in här o kika så fort jag kommit hem! Nu ska jag sätta igång o fixa lite juligt hemma tror jag...var ner till källaren en sväng o hämtade lite julpynt. Får se om det finns nåt kul. :P



KRAM!!

2008-11-25 @ 10:12:51
Postat av: jonna

Heei! spännande läsning! kul bilder! längtar till fredag och lördag, massor! puss o kram

2008-11-25 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0