Förkyld med en knytta snö!

Helgen bara försvann ännu en gång!
Jocke jobbade =(
jätte trist!
Men jag hittade på nåt o göra ändå!
en sväng förbi Mamma och Pappa blev det
Audrina myste med sina morföräldrar som vanligt
Det var en pärlande Kevin och Mikaela och en Mamma med dålig syn,
syntes när mamma satt med pärlorna nästan uppe i glasögonen...
Hon konstaterade att det var dags och kolla synen!
Själv gick jag levande död hemma hos dom
så slut med den här eviga förkylningen.
Tog en varm ducsh hemma hos dom,
piggnade till något ialf!

En söndag med grannen Mira blev det
börjar känna varann rättså bra
ju mer jag lär känna henne desto mera
tycker jag om henne och hennes familj!
Väldigt goa människor !
Jo vi vart uppvaktade med en super god kladdkaka när Mira och barnen kom förbi!
En jätte sur Audrina var det men det berodde på hennes utväxande tand!
*Stackarn* Hon är ju lika förkyld som jag ju!
Ja det blev en kort visit !
Konstaterade att vi behövde laga mat
de var ju trots allt lunch dags!
bestämde att vi skulle ses senare på eftermiddagen!
Gick över med Audrina och Kevin,
o det blev trevligt det med.
Så kul att ha nån sällskap när karlarna jobbar*hihi*

Jocke sitter och laddar
för imorn blir det en ny Tatoo för han!

Go kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0