Första advent...

Jaha då har man tänt den första ljusen..De e ju nåt mysigt med det
man vet ju att snart är det jul!

Glömde bort och skriva om i Onsdags
De va en av dom stressigaste dagarna jag varit med om
planerna var ju att ta det lungt hela dagen men..Plötsligt står jag vid köket och
 kollar på dom viktiga tiderna som man ska komma ihåg
ser att Audrina hade babymassage kl.13.15
tappar nästan andan när jag upptäcker att klockan var 12.50
Kevin slutar 13.00
skyndar mig och klär på Audrina och springer nästan i väg och möter Kevin klockan 13.00
och vi skyndar oss i väg till BVC..
Vet ni jag hann...
Mysigt tyckte Audrina...
Ni som känner mig
ja jag har oftast koll på klockan och planerna...Usch o fy!

Sen bar det av hem igen och Kevin skulle ha Handboll
han skulle få testa på det
klockan 16.15
gick vi...
Allt gick bra Audrina sov  i vagnen en stund
och sen la jag henne på en filt i idrottshallen
så här myste hon

..........................................................

Tillbaka till helgen
Fredagen bjöds det på massa skratt
trevligt sällskap
kryddat med god mat...
lite bilder från middagen
 
sällskapet mittemot
"skål"

Sällskapet brevid!
 
Vi hade så mysigt och roligt
skrattade massor!
Efter middagen tittade vi på en helt underbar film på BIO
Twighlight
Jag och Jonna gillade filmen starkt
med däremot
våra män tyckte inte om den...För mycket romantik??
Kan man få för mycket ???
Hoppas bara på att det kommer en tvåa
det slutade ju så...
Ahh kommer leva länge på filmen
man levde sig in i filmen tyckte jag
hade ju en tryckande känsla i bröstet efteråt...hmm har aldrig hänt...
 Tack Jonna och Stefan för en helt lyckad kväll
vi hade så himla trevligt!
Måste göra om det nångång!
.........................................................................
Lördagen
upp tidigt på morgonen för att hämta upp Jonna
vi skulle ju sälja våra gamla grejer som bara tar massa utrymme
i källare/vind!
Fast den där f...rbannade
kartongen vi släpade på Usch o fy...
tungt var det..
Dagen blev lång men samtidigt lite spännande
ville ju få allt sålt...
Gick i allafall ca + 500 kr
en bild på en strandstols sittande Jonna

hihi
va ju bara tvungen
hon såg så söt ut ....

när jag landat hemma så drabbades jag av migrän...
Usch
Tack Jonna för en rolig dag fast samtidigt tråkig på slutet
men om det är nån man ska ha tråkigt med så är det Jonna
man får sig ett skratt iallafall
vet inte hur du lyckades få sönder grejerna
3 gånger hördes ett "klirr"
Hahaha
Fast som du sa
du va inte ensam om det!

.....................................................

Moi

Kommentarer
Postat av: jonna

ahaaha...vilka fina bilder, men inte dem på mig, alf inte från resturangen... tack för en toppen fredag/lördag! super kul, absolut måste vi göra om det! kram

2008-12-04 @ 16:49:17
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0