Katt bebis...??

"Sussu" kommer nästan varje morgon och gör sina morgon rutiner här hemma
hon står och jamar utanför dörren tills vi släpper in henne
hon kommer in och drar sig mot mina torkade rosor och bara väntar tills hon får sin skinka....
Sen lägger hon sig i Audrinas säng!
Jocke gick in dit och tittade till henne och sa att vi har fått en bebis till juhh!
Hon är speciell
helt överens om att vi har fått en halvtids katt.
ni som känner mig så vet ni att jag inte är en kattmänniska....

Igår fixade vi lite julfint här hemma,
nu hänger justjärnor och adventsljus stakar i fönstrerna...

Just nu hör jag ett dammsugar brus här hemma
och vet ni det roliga jo det doftar tutti frutti varje gång vi dammsuger
det är bara för att jag köpte såna där kulor som doftar....

Nu laddar jag och Jocke för ikväll
det blir middag+bio
med våra underbara vänner...
Det ska bli sååå kul...
Bara Jonna bestämmer sig för vart vi ska äta så*hihi*

Har även rotat igenom källaren igår,
det var inte så mycket som jag trodde men det löser sig!

Visst är det underbart med fredagar
det är nåt speciellt med dom
kan bara inte sätta fingret i det...JO
det är ju helg!

En sak till
hittade min gamla dikt samling i källaren
där jag hade skrivit mina kärleks förklaringar till Jocke
för typ 8 år sedan...
Kommer skriva några såna här nångång!
Vet ni vad han sa när han hade läst?
Ja du skriver inget sånt idag
men han då?
Han har aldrig skrivit nåt till mig..

men jag får nog ta och ändra på det,
man måste ju tala om vad man känner för dom man älskar vilket man gör allt för sällan...

Ha en trevlig första advents helg
och
mys med dom ni älskar

Molly i Audrinas säng, ser ni hur hon njuter?
...................................

over and out

....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0