Ny tatoo!

Ja nu har jag tatuerat mig igen
jag var ju bara tvungen
Audrinas namn ska också stå med
så här blev hennes namn

kanske en dålig bild?

Hela tatueringen


Snygg va?

Nu måste jag bara fundera ut en till tatuering!
Blir ju bara sugen hela tiden
men man är verkligen dum
för att man utsätter sig själv för sån smärta
men vill man bli fin får man lida pin!
heter det inte så?


I morgon blir det IKEA dags bara längtar !!
På torsdag ska jag träffa chefen och skriva lite papper på natttjänsten!

Vet ni lilla prinssesan börjar bli lite förkyld nu!
Stackarn!

ne nu slutar jag för den här gången!

P.s
Ett stort tack till A... för tatoon!
blev jätte nöjd
D.s

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fin!!

Visste inte ens att du hade nån tatuering överhuvud taget! :O

2008-11-12 @ 10:03:42
URL: http://impregnant.blogg.se/
Postat av: jonna

heei! snyggt det blev! jag tror att jag är tillbaka nu, i blogg världen förresten... saknar dig, ringer nog i helgen! kramis

2008-11-14 @ 11:39:22
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0