Shopping!

Ohh vad jag längtar till fredag/lördag
det är ju en Ullareds resa då!
JAA får shoppa
det blir ju en del julklappar men även andra grejer!
Det ska bli och umgås med tjejerna ett helt dygn!
Fast jag är lite nervös
jag vet inte om jag kan sova i bussen dit!
Har ju svårt och sova i bilar och bussar
jag tror att det har med att jag vill gärna ha lite kontroll...
va läskigt det vore och vakna i ett sjukhus och inte veta ett smack...
hmmm inga negativa tankar nu!

Nu börjar jag och Audrina bli lite bättre
vi har ju varit förkylda...
Det blir ju ingen babymassage idag tack vare att vi är lite hostiga fortfarande
vore ju taskigt och smitta de små liven!

I mogon blir det till och ha lönessamtal med chefen
och då kommer den där roliga/jobbiga frågan
-varför ska du just ha löneförhöjning?
Jag blir helt ställd varje gång!
Har ju svårt och prata positivit om mig själv!
Även om jag har planerat mitt svar till det
så harklar jag mig varje gång!
Ähh det löser sig!
Jonna (gudmor) ska vara barnvakt till Audrina i morgon under samtalet med chefen!
Spännande men jag tror hon fixar det galant!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

Heei! allt gick ju faktiskt galant i går! hade jätte kul! ha så kul i morgon! kram

2008-11-21 @ 08:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0