Stora tjejen!

 I dag blev det ett BVC besök som sakt,
promenerade bort dit
jätte härligt väder med massa sol!
Audrina vägde 6100 gram och var 62 cm lång
hon är ju stora tjejen!
Kurvan såg jätte fin ut,
får se om hennes ögoninflammation ger med sig till
 på fredag annars skulle hon få ögon salva!
............................................................................
Tänk va tiden rinner iväg
kändes som igår vi fick Audrina
man måste ta vara på varje sekund!
Hon har börjat utforska sin lilla värld mera nu
hon hittade sin röst idag hon har låtit väldigt mycket idag!
Olika mysiga läten.
Ja och såklart har hon kunnat ha leksaker i sina händer nu
allt hamnar i munnen...
Det är så roligt att uppleva det här igen!
Kevin har ju blivit så stor nu
vill knappt veta av en längre
som idag,
 jag såg han utanför där klassen brukar ha gympa
vinkade hej vilt till Kevin -inget svar,
 ville knappt titta på mig
dom flesta av hans klasskompisar påpekade att
- Kevin där är din mamma!
Men Kevin svarade -Ja jag vet!
Han tyckte väl det var lite pinsamt tror jag!
"stora gubben"

Efter besöket på BVC
så ringde jag grannen och hörde om dom var hemma
O det var dom såklart
ville komma över en stund
med den stunden blev flera timmar!
Det var ju såå kul!
Vi bokade resan till Ullared!
Jippie!
den 22 oktober åker bussen!

Det känns jätte bra och lära känna grannarna
verkar vara helt underbara människor!
...........................
(Det blev ingen städning idag, men vad gör det
det är en ny dag i morgon!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0