Tiden går fort nu..

Det är exakt 40 dagar till Julafton fattar bara inte varför tiden bara rinner iväg?
Visseligen är det väl bara skönt att tiden går fort ibland men jag vill ju hinna med allt...
Allt med barnen går alldeles för fort!
Kevin har änligen börjat kunna läsa, visseligen är det mycket kvar för honom och lära men vet ni jag är stolt!
Han kan stava till MOR, FEM, MAMMA, PAPPA, och massa andra små ord!
Idag sa han i Bilen att mamma jag kan stava till Godis...
O så började han stava G-O-D-I-S!
Visst är han duktig! Jag växte flera centimeter kan jag lova!
Ja och sa har vi våran lilla "snorpan" vad kan man mer än och skriva att hon är en helt otoligt lycklig liten flicka gillar att le mot oss och mot andra, hon sprider verkligen sitt leende!
Upptäckte däremot att hon håller på att få sin första tand nu, kanske därför hon är lite förkyld då!
men vad ska jag ha som ursäkt då, jag håller ju inte på o få tänder...men kanske medlidande med "snorpan"!
Vi går här hemma och nyser i kapp med varann!

Hmm helgen ja va ska jag skriva mer än att Jocke ska jobba *snyft*
tycker att helgen blir såå lång tråkig utan han! ¨
Tycker ändå att helgerna är nåt speciellt
man firar ju helg eller?
Önskade att vi kunde ha helgerna för oss själva...

Blir väl kanske och åka ut till Mamma och Pappa
och hälsa på dom !
Vet inte men vi får väl se!

Har bestämt mig nu vad det gäller jobbet
jag börjar jobba helt i februari
alltså då börjar jag jobba jour natt!
Sen blir det väl och va hemma Juni och Juli!
Jocke får däremot Feb, Mars, April och Maj! Och han är överlycklig!
Vi kom på att vi kommer träffas mer om jag börjar jobba, jag missar ju inte så mycket med Audrina jag är ju hemma på morgonen!

nää nu får det va för denna gången
måste ju spara mina tankar till nästa gång!

HA EN TREVLIG HELG!
........................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0