Bullbak och utvecklingssamtal

Lilla Prinsessan har sovit i stort sätt hela natten hon la sig vid 18.30 igår kväll, men hon hade svårt o somna stackarn hade ont efter sprutan igår fick ge henne alvedon!
Men hon sov iallafall till 04.00 blev lite förvånad...
sen somnade hon om och sov till klockan 7.00
riktig duktig tjej!

Ja idag känns det lite bättre i halsen men de är inte riktigt bra än, men Kevin är frisk iallafall han tog sig iväg till skolan idag!

Det doftar gott här hemma Jocke bakar bullar till dopet, han är duktig på att baka bullar!



Själv är jag dålig på att baka!

Ja ska orka ta mig till Kevins utvecklingssamtal idag, är lite nervös, man får ju reda på om allt går som det ska för honom
själv minns man dom gångerna man själv gick på dom som barn allså! De va inge kul!
Håller tummarna att han sköter sig i skolan!

Ringde min chef i förgår och frågade om natttjänsten
den var kvar
hon hade inte tänkt på den tjästen än
så de är inte helt omöjligt sa hon 
jag kan bara skifta min tjänst...
Vi får se
 ska träffa henne på Tisdag! 

Resultatet av bullarna

Blir du sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0