Det snöar...

 Årets första snö flingor har landat i Torshälla idag.
Fast flingorna är inte stora men ändå--

Idag har jag masserat Audrina och lyssnat på avslappnings musik.
mysigt!
Upptäckte igår morse att Audrina drabbats av ögon inflammtion
tycker synd om henne ,
men behandling pågår för fullt.

Fick ett par nya benvärmare av mamma igår
nu har jag tre par som är gjorda av henne.
de värmer så skönt om vaderna!

Ikväll?
Jo mys kväll
med
la familia
nam nam
oxå såklart
de blir väl en titt på Idol oxå.

Kevin har fortfarande inte kommit hem
tror att jag hämtar honom på eftermiddagen!
Jocke jobbar som vanligt
fast han är ledig över helgen!

Ne nu ska jag sitta och mysa med Audrina en stund....
Visste är det en fin bild? Det är Audrinas dop skor...var bara tvungen och visa bilden!



Föresten just nu lyssnar jag på Beethovens Fur Elise
den är helt underbar...
tycker inte ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0