En helt ny värld...

Idag så åt Audrina fruktpure'
för första gången
en helt ny värld öppnade sig för henne
hon gillade det stort
lite gosiga bilder på det



Lilla vännen har ju blivit så stor nu
tiden går alldeles för fort!
Idag sa Jocke- men guu va lång hon är
vi måste nog ta bort inlägget från vagnen snart!

Jag och Jocke och Audrina var till Tuna park
idag handlade lite kläder till Audrina
(det va hennes tur nu)
Köpte 3 st ur söta bodys från lindex
2 st strumbyxor från H&M
1 st mössa från Kappahl
Hittade lite julklappar oxå
från BR...

Kom hem lagade mat...
vi blev sugna på fruktsallad
och vanilj glass
tillagade det oxå..
mmm de va gott!

Ja sen var det lite städning oxå..

Sen började det klia
(shopping fingrar)
Åkte iväg
ringde Jonna
fråga om hon ville med
vi åkte till Växtriket
och jag hittade  4st
blommor

Visst blev det fint?

Ja sen åkte vi till Ö&B
skulle köpa baby
schampo
men hittade inget som dög till min prinsessa
hittade däremot
dusch & bad schampo
för 10 kr st
dom doftar helt underbart!
O tack Jonna för en liten shopping tur alltid trevligt och ses!
(synd bara att det inte blir så ofta)

Nu sitter man och väntar på att
Sjukhuset ska börja
sen blir det väl Färjan oxå
(fattar bara inte varför jag tittar på det
de är ju ingen direkt
nåt vettigt med det programmet
men ändå sitter jag där varje måndag och tittar på det)
Konstigt...

ha en bra kväll
Puss

Kommentarer
Postat av: jonna

Heei! dina blommor vart ju också super fint! hoppas dem håller nu ett par veckor! härliga bilder på Tjejen, som vanligt! ha en bra dag du med, kram

2008-10-21 @ 11:06:55
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0