Grattis

Grattis mitt hjärta du bli 3 månader idag!



Nu  var det 3 månader sen du kom
känns som det var igår
du fyller våra dagar med massa solstråle leenden
du fyller våra hjärtan med massa kärlek varje dag!
Älskar dig!

Jaha nu har man börjat fatta lite av att designa sin blogg men än har jag inte fattat allt, men det kommer väl!
Kevins utvecklingsamtal gick bra, han sköter sig i skolan
men han är rädd för att ta för sig i skolan
han är ju rätt blyg när det gäller att stå i centrum
hoppas att det växer bort!
Idag är det fredag
vet inte vad som händer idag
men vi är bjudna på 2 års kalas i morgon
får se,
Kevin har tjatat i en hel vecka för att få umgås med Jonna
I morse sa han - yes i morgon är det lördag så då blir det Jonna!
Han har verkligen räknat ned till Lördag!

Idag tänkte jag göra min kända taco paj
Jocke älskar den
har ju lovat göra den!

Just nu ljudar det Dirty dancing musik i mina högtalare,
gillar lyssna på musik speciellt när det är lite 60-tals musik. Tröttnar inte på det!
fast jag är allätare när det gäller musik!

Jocke är på brandövning på sitt jobb, han var tvungen och gå på hans lediga dag
det var oblegatoriskt!
tycker sånt är fel, man får ju inte tid till att koppla av när man måste till jobbet en timma på sin lediga dag!
usch och fy!

Ne nu tackar jag för den här gången!
Till nästa gång!



Kommentarer
Postat av: jonna

Härlig bild, och grattis Audrina!! Ser också fram emot att vara med kevin, stora killen! ha, vi ska också äta tacos i kväll, fast "vanlig"! hörs senare! kram

2008-10-03 @ 10:56:56
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0