Häst ridning...

Idag har jag gjort nåt stort jag red för första gången i mitt liv,
Det gick relativt bra men det var verkligen läskigt
snacka om att man måste ha balans!
De va rättså kul när man väl kom i gång!
Ska nog göra de fler gånger!

Fick föresten en ny mobil idag

Sony ericsson C902
 är nöjd med den!

Börjar få en konstig känsla i kroppen
börjar nog bli sjuk tror jag
har ont i hela kroppen!

Ska nu ta o vila mig och invänta så att klockan blir 21.00
då blir de

GREYS ANATOMY

Sov gott

Kommentarer
Postat av: jonna

heeo! hur är det med imunförsvaret ditt? du är sjuk var och varannan vecka! stackarn!! krya på dig, bruden! kram

2008-10-16 @ 13:10:29
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0