helgen nalkas...

Helgen kom med storm steg!
Fast den här helgen blir inte så rolig
min lilla Jocke har blivit sjuk
han har feber , ont i halsen
allmänt utmattad
Varför är han så envis när det gäller arbetet
jo han gick till jobbet igår (torsdag)
även om han hade feber...
men han sa bara att jag kände mig kry!
Väl hemma så damp han ner i soffan och helt slut!
Jo jag tog hand om han
med massa te och alvedon..och lite kärlek...

idag tog sig Jocke till doktorn
fick tabletter som han ska ta tre gånger om dan
de konstigaste va att han inte behövde ta några prover
de tycker jag var lite slarvigt
jaja om han inte blir bättre så får han återkomma
men samtidigt varför slösa massa pengar för att gå till doktorn en gång till
för han fick ju inte pencellin precis!

ja ikväll blir de mys kväll med godis och film
hoppas bara att älsklingen orkar sitta uppe nu!
Har ju lovat Kevin!

Karin från BVC ringde nyss
bjöd mig och Audrina på baby massage grupp på onsdag den 29/10
hmm tackade ja- ska bli intressant och mysigt tror jag!

ska på ljus party hos Jonna på söndag
ska bli kul!

ne nu ska ja ta o vila mig en stund!

ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jonna

hei sjuklingar! ni är helt otroliga på att bli sjuka! hälsa krya på karln din, och låt oss hoppas han inte smittar ner er andra denna gång! Kul att du kommer på söndag, glömmde skriva i ett tidigare inlägg, att ja faktiskt tycker att vi ses ganska ofta nu för tin mot annars, det är ju super kul! puss på er! höra i morgon!

2008-10-25 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0