Helgen...

Fredagen började med att Kevin kommer hem efter skolan och frågar om hans två kompisar får sova över,
-Ja sa vi då!
Jag åker och handlar godis till kvällen tänkte ju på myskväll,
hamnar på Coop
går runt för mig själv och tar det allmänt lungt råkar gå förbi cyklarna i affären, stannar till och ser ett kanon erbjudande
en 20 tum pojkcykel för 500 kr (visningsex)
Ser att en karl står brevid mig och ser intresserad ut han med, tar tag i cykeln och ringer Jocke och frågar om jag ska köpa cykeln?
-Klart vi ska! Bättre pris får du ju inte, svarar han!
Jag tar cykeln och sneglar på mannen, han ser besviken ut,  och jag skyndar till kassan !
Haha,,,jag hann före tänkte jag!
Kevin blev nöjd och belåten!
Blev en bra kväll, med lite godis och Idol...

Lördag
Killarna vaknar rätt tidigt på morgonen och börjar spela GTA igen!
Äter frukost
Sen ringer det på dörren alla syskon barnen kommer in
nu har vi helt plötsligt
8 barn hemma hos oss!
Blev som ett fritids hemma!
Torkar av svettet i pannan och värmer till gårdagens Taco paj,
skickar hem alla barn
vi äter..
Kevin åker hem till Jonna och Stefan
bilder ser ni här
http://twintyra.blogg.se
Tack Jonna och Stefan
Kevin hade haft jätte kul!

Jo jag och Jocke och Audrina åker till Tuna park köper en present till en två åring, hittar 3 st bilar till han
går förbi gina tricot
och hittar kläder som jag ska ha på dopet!
Åker på kalaset
träffar massa släktingar
och äter fika..tack tack!

sjunger lite karaoke hemma,
Jonna o Stefan kommer hem med Kevin
bjuder dom på kaffe
och små pratar!
ja sen var det kväll igen!

söndag
vaknar till av en dröm
drömmer om att det fattas gudföräldrar till Audrina!
Grubblar på det länge innan jag somnar om...
Vaknar på morgonen och
kommer på att ingen av Jockes släkt eller vänner har blivit tillfrågade
bestämmer oss för att fråga Jockes bästa vän Jimmy (han kommer att sjunga på dopet oxå´)
och hans fästmö Therese om äran och bli gudföräldrar
dom blev glada och tackade ja!
Detta pågrund av en konstig dröm!
Nu har Audrina 5 gudföräldrar!
Kalla det vidskeplighet...
Nåt måste det va tecken på
eller?
Resten av dagen tillbringade vi hemma och städade...
Nu blir det väl en tv kväll framför soffan och lite mys pys såklart!

(inge roliga bilder denna gången...sorry)

till nästa gång....

Kommentarer
Postat av: jonna

Hellu baby!

Härligt inngägg du skrivit om helgen!

Tack för reklamen med!

det var kul att vara med kevin, klart han ska känna sig speciell, han är ju det!

Vad din drömm betydde, finns nog inget svar på, men bättre med förmånga en för några!

och jag är nöjd, så länge jag får bära henne! smile

Nu börjar de närma sig, super kul!

puss

2008-10-06 @ 11:15:00
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0