Höstregn på landet...

En torsdag hemma hos mamma ute på landet blev det idag!
Plockade stenar till bordsplacering
målade dom vita
och mamma skrev allas namn på dom.
Nu är jag nog klar med de mesta till dukningen..
Mamma följde med mig hem idag
hon tillbringade eftermiddagen med mig och syrran
Syrran fixade makaronlåda här hemma
de va gott!
Slapp laga mat själv!

Såklart så skrattade Audrina idag igen
men inte mot mamma
utan mormor
det är så typiskt!
Det låter helt underbart när hon skrattar!

Ska bli kul o träffa svärfar och svärmor imorn
har faktikst saknat dom
vi träffas ju allt för sällan tack vare
att dom bor så långt borta
37 mil ganska så exakt!

Kevin och jag har små gnabbat nästan hela dagen idag
Kevin har varit ganska så tjurig idag
han har verkligen inte lyssnat ett dugg idag
men men nu är vi sams igen
de måste bero på att han är trött efter skolan!

Just nu inväntar jag Jocke han slutar typ nu så han är hemma om en kvart ungerfär
det blev en lång jobbar dag för han!

Ne ska plocka lite här hemma så att vi slipper göra allt sånt i morgon!




Kommentarer
Postat av: jonna

härligt de låter med stenarna, och kul att vi alla deltagit lite var i ditt pyssel inför dukningen! nu är dagen nära och de pirrar lite i min mage faktiskt! vill att allt ska bli bra, önskar er de bästa av bra! hörs i morgon, om tiden räcker till!

2008-10-09 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0