Humöret upp o ner...

Vaknade till med att jag bet i hop munnen så mycket jag orkade
irreterad av nån konstig anledning, hatar när de blir så
vill bara skälla ut allt o alla
men kniiip nu..
jag är inge rolig idag!
Andas lungt nu , räkna till 10 baklänges...
ne de känns inte bättre!

Helgen kommer och bli tråkig
Jocke jobbar helg
USCH
så tråkigt!

Fast Kevin är glad han ska på Hallowen Disco
på skolan ikväll,,
Undrar vad han ska klä ut sig till?
De blir säkert roligt för han !
Audrina är lycklig oavsett, hon med alla dessa ur gulliga leenden
(då smälter jag)

Själv vill jag bara gräva ner mig idag
och komma upp imorn
och hoppas på att det känns bättre då!
Skriver inge mer,
risken finns ju att ni blir på dåligt humör!

Heippa

Kommentarer
Postat av: jonna

men hjärtat då! det går öveer ska du se! alla har vi sådana dagar nickar instämmande snart är du glad igen! puss

2008-10-17 @ 11:12:58
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0