ja jag vet...

De va några dagar sen men nu är jag tillbaks med nya tag!
Fast idag är jag rätt så trött!

Ja i Fredags var Kevin på Halloween Disco
vet ni han vann dans tävlingen!
Lilla gubben , tänk att han vann
jag är så stolt.
Jo han var utklädd till ett monster
här är en bild

Jag känner inte igen han här !
Lite läskig va?

Nja annars har helgen varit lugn,
en liten bild på Audrina när hon sover
kolla in hennes sätt


Min Kusin Marjis va på besök med sin lilla dotter Johanna
Johanna fick låna en liten bit av Audrinas vagn för att Marjis
fick inte plats med den
en liten bild på de


hmm blev lite godis i helgen också!
Kevin sov över hos sin kusin Elias han kom hem idag!
Nu väntar jag bara på att Jocke ska komma hem
vill nog lägga mig och vila en stund för lilla Audrina
har varit lite bråkig idag!

Kommentarer
Postat av: jonna

2008-10-19 @ 19:05:05
URL: http://twintyra.blogg.se/
Postat av: jonna

Heei! härligt att kevin vann, grattis killen! har han färgat håret? vi kände inte heller igen honom helt, visade bilden för stefan och han undrade vem det var... skojigt! ha det bra vännen!

2008-10-19 @ 19:07:34
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0