Lite bilder...

Ja igår var jag barnvakt åt syskonbarnen
lite bilder på de

Mikaela är ju älst av alla fyra barnen, hon hjälpte till med Audrina när jag lagade mat till oss
hon hittade Audrinas gåstol rättsom det var så kom hon ut med Audrina i den ur hennes rum!
Audrina har börjat intressera sig för den nu! Jag var själv med 5 barn igår
de gick rättså bra men jag var slut kan jag lova!

ja och så kom Kevins skolfoto igår
resultatet

Visste blev de bra?
--------------------------------------------------------------------------

Ja min morgon såg ut så här i sängen när jag slog upp ögonen

Idag vaknade Audrina först! Kevin hade smygit sig in till oss på morgonen
den ende som saknas är min älskling Joakim.
Men han stack ju till jobbet!

Idag?
hmm ska iväg på babymassage med Audrina och Kevin.
Ska bli spännande!
Skriver om det lite senare...
Kevin ska ev. iväg till sin morbror och sin kusin Elias idag och sova över.

fast idag blir de inte så mycket mer är ju så nervös för
ja ni vet vem!
Hoppas att allt går vägen nu!

Nee nu ska jag hålla kevin sällskap
tror inte han vill ha sällskap när han spelar men jag kan göra ett försök!

Hej så länge och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

fina bilder! Ha en bra dag nu! själv ska jag ta 1 promenad! p&k

2008-10-29 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0