Nu äntligen...

Nu sätter jag mig ner här vid datorn och hoppas på att inte bli störd på en gång iallafall!
Dagarna går förbi så snabbt nu, hinner inte ens blinka känns det som'
Jo igår blev de en härlig solig höst promenad
till torget
med Audrina
hon njöt så mycket så att hon inte ville ha nappen när hon låg i vagnen
hon somnade utan den!

Den här bildem tog jag på hem vägen då Audrina helt plötsligt slog upp sina ögon och myste i vagnen
helt tyst och bara tittade på mig och log!

Kevin kommer hem ifrån skolan
ville spela som vanligt men nu är det förbud med spelandet ett tag nu
saknar min Kevin juhh
jo han satt med mig och Audrina
och
myste med oss hela eftermiddagen
lite bilder på de

Så söta dom är!

Kevin kommer på vid klockan 18.00 tiden
-mamma jag är sugen på mockarutor!
Jag tittar på klockan och funderar
de vore ju gott med lite "rutor"
Kevin, Jocke och jag
ställer oss och bakar mockarutor
på kvällen!?
Dem blev faktiskt goda
gjorda med mycket kärlek!
Jo en mysig dag igår!

Ja idag har jag väl inte gjort mycket
jag och Audrina åkte en sväng till babyproffsen
och barnens hus
hittade nappar
och en film till Kevin
HORTON heter den, ska ha en mys kväll imorgon så det blir väl och se den!

Föresten fick ett konstigt sms
från min jobbarkompis
hon är vikarie hos oss
som jag förövrigt gillar starkt
men sms:et va inte OK!
Visst att det inte är kul och veta att man inte får fortsätta att jobba
men man behöver inte skicka ett sånt sms!
De var lite väl snorkigt för min smak!

Nehe nu ska jag ta o coola ner mig lite
har varit lite mycket dom senaste dagarna..

Återkommer...(lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0