Pusst...

Ja helgen bara försvann..
vart tog den vägen
bara undrar!
Jag har väl haft de så bra i helgen så den bara flög iväg
Ja jag längtade till söndagen faktiskt
men det är inte ofta man gör det va?
Jo den här söndagen längtade jag till
jo för och träffa Jonna och äntligen få umgås...
De va en jätte trevlig kväll de var det!
Speciellt för att få Jonna för mig själv innan allt folk kom
bakade äppelpaj...
den blev jätte gott..
måste göra de oftare...
jo sen var de ju en stressad Jonna oxå men de löste sig!
Lite ljus blev de oxå
men inte allt för många!
Vin hmm
rött vin blev det,
de va gott faktiskt är ju ingen "röding" precis
TACK Jonna!
Massa tjej prat blev de med
mysigt var de!

Avslutningen blev väl ingen höjdare
tråkigt men sant
.....
men vet ni sånt är livet
allt går bara inte och spola tillbaka även om man önskade det!
redan diskuterat och klart
fast kanske inte med rätt person..!
men de kommer hoppas jag!

ja sen var det måndag
inte ont i huvudet av vinet som man trodde
men trött var man
sms:et
kom tidigt
men dagen blev helt underbar
fick många skratt
men samtidigt
mycket allvarligt snack emellan åt
men såna är vi
Jonna och Johanna
eller?
Tack för en helt underbar dag fylld med spagetti och köttfärssås
(men bara spagetti för en annan)
en leende Audrina
en spelande Jocke och Kevin
och så muffins och kaffe
en liten promenad ute i solen...
Ett köp av en vagn...Hoppas att ni blev nöjda!

Sen var den bums i väg till Willys
måste ju hjälpa sin gamla moster!
(stannade till på Rusta också hittade tre mattor,
julkulebelysning till Audrinas rum)
ja en hel dag med massa skoj...

NU NU ska jag bre ut mig i soffan
har längtat hela dagen!


Kommentarer
Postat av: jonna

heei! har inte hunnit blogga på länge, inte heller kommentera på din blogg! tack sj för både söndag och måndag! så glad att du finns! kram

2008-10-29 @ 12:15:22
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0