Servett vikning...

Ja morgonen började kanon,
Audrina och jag tog sovmorgon
det behövdes!
Syrran kom över en stund idag med Melissa!

Här  
sitter och jag myser med Audrina

Audrina vill verkligen stoppa nallen i munnen...men det funkar inte riktigt än!


Mobilen ringer
Jonna och Johanna
kom över på en fika
Jonna bläddrar i en tidning
och hittar tips hur man viker servetter till ett barn dop
-Jonna du fick mig och sitta med dom servetterna i flera timmar
här är 1 av 53


och resultatet

Är faktiskt rättså stolt!
Nu ska det skrivas på dom också
fast det får svärmor göra på fredag!

Tack Jonna och Johanna för att ni gjorde rosetterna!

För övrigt har jag varit barnvakt till syrrans flickor...
Har nyss sett klart på Greys Anatomy
usch hatar när det slutar spännande
kommer att få vänta en hel vecka på nästa avsnitt!

Ne nu är det till och nana kudden
Go natt!


Kommentarer
Postat av: Marie

tack så mkt! :) man får väl säga lycka till =)

2008-10-09 @ 10:59:34
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/
Postat av: Jonna

hellu! haha, måhända det var jag som bläddrade i tidningen, men de är ju du som är tokig nog att vika 53 st, sj orka jag ju inte enns 1....säger en hel del om både dig och mig...hehe.. rosetterna var lättare! smile

2008-10-09 @ 21:58:49
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0