Torsdag..

Ja de är ju torsdag idag, börjar närmar sig helg!
Jocke är ledig från jobbet idag
vi åkte iväg tidigt på morgonen till mamma och pappa
var ju tvungna att byta däcken
dom lovar ju ev, snö till natten
halka iallafall
usch nu börjar de närma sig vintern
visseligen blir de ljusare på eftermiddagen av snön.
Men jag hatar verkligen det där snö blasket....

Operationen var igår på henne
allt hade gått bra
fast hon är slut idag
dom hade fått ta bort en bit på levern...
Vi ska ev, åka och hälsa på henne på Lördag
de blir en resa till Linköping...
om hon är kvar där vill säga!

Kevin åkte till sin morbror igår
han ska komma hem imorgon
saknar han faktiskt
men desto roligare blir det när man träffas igen
då får man en sån där härlig kram...

Just nu ligger Jocke och Audrina och sover i soffan
Jocke blev helt slut av att byta däck!
Själv har jag kört ett varv med "snabeldraken"
Nu ska jag nog ringa brossan min och höra hur det går med grabbarna!

ha en trevlig torsdag!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0