Träff med chefen

Idag har jag varit och träffat min chef angående den där natt tjänsten jag ville ha
jag fick den!!
Är så glad!
Allting verka "klaffa" med Jockes och mina helger
så vi behöver inte söka helg dagis!
Ska börja jobba helger i februari
fram till sista april!
sen ska Jocke va hemma med Audrina...

Therese va här med lilla Viktor och fikade idag, de var trevligt!
Sen fick vi skynda oss till kyrkan och träffa prästen som ska döpa Audrina
Gick igenom allt som ska hända på lördag...
Fick välja vilka psalmer vi ska ha-
ehh har ingen koll på de
men vi valde 3 st.
En av dom kände jag igen
-Tryggare kan ingen vara!
De blir säkert bra!

Mycket man ska hinna med när Jocke är ledig!
Har till och med hunnit städa!

ne nu ska jag avsluta...

Bye so long







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0