Änglabarn...

Igår natt så fick vi ett sms mitt i natten, våran kompis i stockholm ,, frågade om vi ville att han skulle sjunga på Audrinas dop,,,såklart ville vi de, han skickade låten till oss så att vi fick höra den... De va första gången jag grät till en låt... den är helt underbar! Den passar så bra till våran Audrina! tack J......De ska bli en ära!
Audrina du är vårat änglabarn...!





Föresten jag mailade till tidningen angående om att dom hade skrivit fel namn, dom har åtgärdat de idag så nu står de rätt i tidningen idag!!!

Igår kväll skulle jag precis till o mata Audrina o tänkte på att jag ska ta ett varmt bad efter o bara slappna av , då ringde mobilen o syrran fråga om jag ville komma o måla ett rum med henne...Då blev mina planer ändrade... Vi höll på till klockan 22.00 o de blev fint också! Tokiga syrran som kommer på sånt så sent!

Kevin har tappat en tand till nu ,, han ser jätte fin ut ! hehe!


Här har vi han med sin fina glugg o med pengarna han fick av tand fen!

Kommentarer
Postat av: jonna

vad roligt, att han ska sjunga! de blir kul! vet du var vi fick i går? en till dopinbjudan till stefans kusinbarn melvin... den 11/10 kl 12:30, gissa vart? dem bor på riktarg, så i torshälla kyrka förstås... haha! roligt att de rasar ut tänder för er kille, stolt han ser ut! puss

2008-09-10 @ 10:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0