Blivande gudföräldrar...



Det här är mitt syskonbarn Mikaela hon vart tillfrågad att bli gudförälder till Audrina och hon ville de mer en gärna!






Det här är min Bästa kompis Jonna, det här var ju nästan självklart att hon skulle bli gudmor, hon har alltid funnits där för mig och min familj!





Bästa kompisens kille som ska bli Gudfar!




Jag ser framemåt den 11 oktober då Audrina ska bli så fin ,, hon ska få en jätte fin dop klänning som min älskade syster ska sy, hon är jätte duktig, Vi pratade att ev, göra den i laxrosa!
Sen blir de massa gott, Audrinas farfar och låtsas farmor ska göra jätte goda smörgåstårtor, min moster ska göra jätte goda tårtor! Jag o Jocke ska som vanligt baka bullar och mockarutor!
Jimmy ska sjunga en vacker sång! Dopet kommer nog att bli fint!
Nu fattas bara att handla de sista till dukningen!

Ne nu ska jag gå o titta när Jocke gör stek!

Kommentarer
Postat av: bästa vännen :)

vad fint du gjort kära du!

2008-09-14 @ 14:57:40
Postat av: jonna

fast en bedhairday för somliga... haha

2008-09-14 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0