Klantigt värre!?

Fredagen började med känslan för att gå ut, syrran och jag bestämmer att vi tar några öl...
Tar mig iväg till bolaget köper några öl,
syrran och jag dricker hemma hos henne sjunger karaoke vilket jag inte gjort på länge och det var kul.
Börjar känna mig "salongsberusad"
helt lagom...
Blir tillfrågade om vi vill hänga med ner till stan,
planerar skjuts,
hemma hos våran kusin, blir bjuden på massa drinkar, har ingen koll längre hur mycket jag har druckit.
Kusinerna ringer efter taxi
åker ner till stan.
Och jag är FULL
kommer inte in nånstans!
Syrran fixar hem mig.
Jocke tar hand om mig hemma
upptäcker att min plånbok är borta
-kvällen -katastrof
brukar inte tappa bort mina grejer!
Funderar att jag inte ska dricka nån mer.
Har verkligen ingen koll längre.
För det andra så tycker jag inte att det är lika roligt längre!
jag hade roligt innan jag tappade greppet om mig själv.

Fick dansa men inte på krogen!

Syrran och jag...

(min plånbok, saknar den, men vilken tur att jag hade plockat bort alla viktiga kort..mitt körkort, mitt kontokort m.m.)
nee nu är det slut dricket för min del, iallafall för ett tag!

Ähh nu till nåt annat kul..

Va hemma hos min brossa i lördags, blev bjuden på hemmalagat pizza, de va gott
tittar på film med barnen
det blev peter pan 2.
Väl hemma, la oss tidigt den kvällen, jag var ju trots allt lite sliten efter fredagen, de va synd om Jocke också han tog ju hand om mig på natten så han var rätt slut han med!

Mamma ringer mig idag och berättar att hon har köpt baby björn bärsele.
Åker dit och hälsar på
blir bjuden på köttfärs soppa,
det var mumsigt.
Baby björn selen var fin
hon hade köpt den på loppis för hela 20 kr
ny pris på dom ligger på
1700kr
vilket fynd va?
Mamma hade köpt en jätte söt mössa till Audrina

här är en bild på den



Kevin i bilen på väg till mamma och pappa



Audrina har upptäckt nallarna i babysittern
hennes blick är helt underbar!


Kommentarer
Postat av: jonna

alkis där! du festar ju oftare än mig nu för tin... du berätta just om plånboken på msn så nu behöver du ju inte oroa dig för något under fredagen mer! p&k

2008-09-29 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0