fundersam...

Du finns,
Du är ensam men ändå inte,
Ditt hjärta längtar efter beröring, en längtan efter omtanke, uppskattning, kärlek!
Du glider längre ifrån den här världen, du finns men ändå inte.
 Du har mycket sorg och besvikelse
du känner att du blir kyligare, men önskar värme.
Du känner att ingen förstår dig, du är ensam
Din ilska växer för varje dag,
de växer hämd och hat.
Du ropar men ingen hör dig.
HJÄLP!


Vill ge dig allt,
Vill förstå dig, hur du tänker
varför du inte vill ge dig själv lycka
varför du inte förstår att du är värd så mycket mer!
Jag ser dig, vill värma dig men du vill inte
du stöter bort mig!
Vill ge all styrka  till dig,
men så stark är jag inte
Vill vara där
Jag hör dig men sträck ut din hand till mig
Du behöver mig
vill vara där
Du är värd nåt stort
Sträck upp huvudet visa vem du är
göm dig inte mer
tänd ljuset igen
och låt det brinna.
jag hjälper dig
ge dina egna de du inte fick
bara en beröring av kärlek
Jag älskar dig-glöm inte det!



Kommentarer
Postat av: J

väldigt Vackert!!!

2008-09-25 @ 10:13:09
Postat av: Jonna....igen...

3:de gången jag är här i dag, på din blogg... någon har skämt bort mig med nya inlägg varje dag! väntar troget på nästa!....

2008-09-26 @ 11:56:24
Postat av: jonna :)

hei igen!! tänkte bara säga, nu har min syster gjort ett nytt försök med en "gravidblogg" du hittar dit genom impregnant.blogg.se p&k

2008-09-27 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0