häftiga grejer...


Den här pjyamasen fick Audrina av min jobbar kompis, den är lätt häftig!



Det här handlade jag på Ikea, jag skulle inte handla nåt men...ni vet hur de är!


Min fina blomma, den fick sin ärade plats i hallen!


Lilla bordet med en liten lampa, de fick stå i hallen de med!


Ramen, där fick Audrinas bilder plats...De blev jätte fint!


Mattorna hamnade också i hallen, dom var billiga nu, kostade 39 kr st, annars kostar dom 79 kr st. Men det var medlems pris, jag hade glömt mitt kort, frågade kassören vad jag skulle göra- hon frågade om jag va i sällskap med henne(min syster) hon sa att jag kunde dra hennes kort...de va en snäll kassör, sparade ju 79 kr!


En roligt sak som hände i fredags
Kevin slutade skolan 12.15 han var hemma ca, 12.30 han hade med sig en kompis, dom lekte i hans rum till ca 14.00
sen ringde de på dörren och de va ännu en kompis till Kevin, men jag sa att dom fick gå ut och leka en stund nu, Alla klädde på sig och gick ut. Sista jag bad Kevin var att stänga av sitt x-box i sitt rum,...
Ja tiden gick; Jocke hann komma hem då va kl. 16.00
han frågade var Kevin var och jag svarade såklart att han var ute och lekte med sina kompisar!
Nu var klockan matdags, dags att komma in, såg kevins kompisar frågade vart han var och dom svarade att dom inte lekt med Kevin. Mitt hjärta hoppade till, nu visste vi inte vart Kevin var! Jocke klär på sig yttekläder och beger sig ut och letar,.
Jag sitter hemma och är orolig!
Ser att Kevins dörr är stängd(vilket jag inte har tänkt på förens nu)
Öppnar dörren och ser Kevin sitta på hans säng och spelar x-box.
Min första reaktion var o krama han och säga att vi har varit oroliga, samtidigt säger Kevin knappt nåt,
ringer Jocke såklart och meddelar att han sitter i hans rum!
Sen tittar jag på vad han spelar och de är ju såklart det spelet som är förbjudet att spela!

Kevin har alltså suttit i sitt rum i tystnad och spelat ( Grand teft Auto) tror ja de heter i snarare i 2 timmar!
Vart ju såklart glad och se han men samtidigt besviken när han va olydig och spelar det han inte får!
Besviken på mig själv också då jag inte upptäckt att han suttit i sitt rum, men samtidigt har jag ju fullt upp med Audrina...
(vi kunde inte mer än skratta till sist)
Nu tillåter vi spelet...

Kommentarer
Postat av: jonna

2008-09-22 @ 10:57:47
URL: http://twintyra.blogg.se/
Postat av: jonna

Hei! nu har du verkligen kommit igång med bloggandet, jätte kul! roligt att läsa om historier som händer hos er, då kon man känna sig uppdaterad på familjen Axelsson, trotts att man inte pratat med er! puss

2008-09-22 @ 11:00:53
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0