Höstbilder...

Måste visa fina bilder som syrran har tagit, hon är jätte duktig!


                                 Älskade Audrina          (Fotad av Ann-Marie Liedes)


                                      Älskade Kevin      (Fotad av Ann-Marie Liedes)


                                     Visst är han fin?      (Fotad av Ann-Marie Liedes)



                                          Lilla sockerbiten...   (Fotad av Ann-Marie Liedes)

Har flera fina bilder, men jag lägger dom i mindre format nu!





 
(Fotade av Ann-Marie Liedes)

Visst är min syrra duktig?

Mina planer gick i kras idag, fick ett tråkigt samtal idag, en nära oss har fått cancer! de är så orättvis, vi trodde ju att du hade kämpat klart för denna gången! Men nej efter några år igen så får vi de tråkiga beskedet igen, det är så svårt och finna ord...Vad ska man säga?
Det ända du sa- säg inget utan bry er om mig..!
Du fixar det här, du är en kämpe!
Vi finns här...

Kommentarer
Postat av: J

otroligt fina bilder!

2008-09-25 @ 10:11:52
Postat av: Johanna

Hej!

Såå fina foton!

Ni har så söta barn! =)

Kram Johanna

2008-09-25 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0