Posten...

De lustiga är att man väntar hela förmiddagen på posten, när posten väl kommer så väntar man sig oftast nåt roligt o öppna men innerst inne så vet man att alla dessa räkningar dyker upp. Kan man aldrig få en räkning där nån skriver att denna månaden behöver du inte betala oss, för att du är en trogen kund som betalar till oss varje månad?
De vore helt underbart!
 Eller vad säger ni?
Drömma kan man ju!

Ja idag kom min jobbar kompis på besök , hon hade med sig 4 stora kassar med barn kläder, de var som julafton..Jätte fräscha kläder! Tack Pirjo!
Fast fick lite dåligt samvete för hon ville ju inte ha betalt! De ända hon ville ha va att få hålla Audrina i famnen, o så lite fika på de!

Ska eventuellt söka en natt tjänst, de är sovande natt hos brukaren jag jobbar hos, de vore ju helt underbart att få jobba dom passen. Vi får väl se om jag får den tjänsten. Då är jag ju hemma hela dagarna!

Ne nu ska jag plocka lite här hemma....

Tills nästa gång!
Kram

Kommentarer
Postat av: jonna

Hei där! söka en natt tjänst?...funderar skulle du klara av att sova borta.. och dessutom veta att alla andra i din familj sover hemma?.. jaja, de återstår att se! hoppas allt är bra! puss o kram

2008-09-18 @ 11:42:10
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0