soligt..dimmigt!

Igår var de fint väder , gick en promenad me Audrina i de soliga!
Hon trivdes i vagnen som vanligt!
Satte mig i lekparken o ringde till syrran o fråga om hon ville hålla mig sällskap, hon kom ner o vi satt o prata..Rätt som de va så dök Molly upp (syrrans katt) höll oss sällskap en stund, hon upptäckte att solen va härlig. Hon lägger sig ner och solar...här en bild:


Snygg ställning eller hur?

Gick över till ett par grannar efter de, satt där o prata,, Audrina tittar på mannen, hennes mun gipa blev alldeles sorglig och hon började gallskrika, hon har blivit rädd för okända ansikten.. Världen har ju blivit alldeles för stor för henne, hon hinner inte med! Stackarn! Men hon blev tyst sen när jag vände henne mot mig! Syrran och jag och grannen Mira börjar planera en kryssning i oktober, med Silja Galaxy...Vi får väl se! Vore skönt o komma bort men jag vet inte om jag pallar och vara utan Audrina och Kevin o Jocke såklart!

Jocke lagade kvällsmaten igår, blev kokt potatis med fläskkotletter och sås! mmm de va gott!
Tack för maten!

Ja idag är de en sån tråkig dag! Dimmigt...usch blir nästan deprimerad...
Kevin har friluftsdag idag,,stackarn,, ja hatade dom dagarna i skolan..Men han verkade spänd, de är ju trots allt hans första gång! Skulle ha åkt i väg med syrran och kollat på tyg till dop klänningen men hon är sjuk igen, så de blev inget med det! Troligen Halsfluss igen,, tycker synd om henne!
Audrina sover i babysittern nu, verkar sova djupt hon hör inte när grannen borrar!
Våra bästa år går på tv nu,, undrar hur länge de programmet kommer att gå,, dom har ju hållt på i många år....tycker att man kan missa hur många program som helst o man har inte missat ett dugg!

tänkte ta o städa lite nu!

Heippa!

Kommentarer
Postat av: jonna

Lilla vän, att bli rädd för någon hon aldrig sätt.. livet är hårt, stort, mystiskt och även vi vuxna blir ju rädda..

Vad gäller "våra bästa år" verkar dem aldrig få slut på eländet.. tv:n står på även här hemma i bland, och hur irriterande det där programmet än är, kan man fastna och se klart ett helt avsnitt...

*jag minns när vi gick i typ 7an, och att jag ibland skolkade och låg hemma o kolla på tv och käkade bullar... då var de "lilla huset på prärien" och "vära bästa år" som gällde...haha

2008-09-24 @ 10:33:23
Postat av: Jonna

har din syster ingen blogg?

2008-09-24 @ 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0