Stort hjärta...

En snäll kvinna ringde mig idag
och sa att hon har hittat mina saker som log i plånboken,
dom log utspridda på marken ,, hon hade tagit allt hon hittade.
Men jag blir besviken på människor som kan vara så elaka och sno nåt av andra.
Usch o fy!
men det finns o andra sidan människor med ett stort hjärta som tänker sig själva i en sån situation, hur hade dom velat bli hjäpta?
En god gärning var det verkligen!
Kvinnan fick en bamse kram!
men ännu en gång vilken tur att jag inte hade mina viktiga kort i den!
Jag hade väl en omedveten känsla att nåt sånt skulle hända!
Tack för att jag fick behålla den lilla värdighet jag har kvar!

Idag blir det till och städa tror jag, Audrina ligger och sover i sin babysitter o sussar..Hon har börjat snarka lite va sött de är!
Kevin är som vanligt i skolan och idag ska han bli fotad, fixade hans hår i dag på morgonen får väl se hur han ser ut sen när bilderna kommer!
Brossan kommer över snart, han ringde mig och lät väldigt nyvaken...Han har lånat våran bil i helgen!
Glömde skriva att Audrina fick smaka på nektarin igår och hon blev alldeles till sig, hon älskade det. Hon blev jätte ledsen när jag inte gav henne mer!
Hon har blivit en stor tjej nu,
o alla börjar säga att hon är verkligen lik sin storebror, och ni som känner oss vet vad det innebär, jo att Audrina är lik sin far...=(
Aldrig nån som är lik mig!

Ne nu ska göra nåt nyttigt!

Kommentarer
Postat av: J

riktigt hjärtligt av henne! finns ju tyvärr inte så många sådana människor! jag hittade en ring i dag, på badhuset och kände mig duktig och bra när jag lämnade in den i kassan när vi gick! härligt med nektarinen.. tråkigt att alla tycker hon är lik killarna i ert liv, men jag tycker alf hon är lik tig med, på vissa kort!!! heipa

2008-09-29 @ 20:07:08
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0