Ultraljud och en massa vår...

Ja nu har äntligen våren kommit, på nåt känns det i hela kroppen det är som hela kroppen föds på nytt efter all vinter mörka...?
Så som man har längtat att det ska bli varmt och soligt så att man kan vara ute utan att frysa häcken av sig!

Jo ultraljud igår
vilket va en liten besvikelse...
Men framför allt mådde ju bebisen alldeles utmärkt, läkaren sa ju att det var en liten livlig krabat!
Besvilkelsen var ju att läkaren vågade inte säga vad det var för kön..!
Beräkningen stämde ju nästan
egna beräkningen var ju 2/9 2009
men datumet blev 5/9 2009
snacka om att man har räknat ut det rättså exakt
så nu är jag i vecka 17+5 idag!
Just det, det var bara en bebis *pusst*
Jag mår ju relativt bra men är jätte trött hela tiden OM jag inte fått sova en halvtimma på dagen !

Audrina har lärt sig att "peka" på lampan när man frågar - Var är lampan Audrina? Då sträcker hon fram hela handen och tittar upp mot lampan/taket...Hon utvecklas snabbt nu , men inte med att krypa...

Kevin har varit ute mycket dom senaste dagarna, märks nu när våren är här då är han ute hela dagarna...
Snart är det påsklov för han jo nästa vecka ...OJ vad tiden går fort!

Nä nu ska jag nog ta bajs blöjan...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0