Äntligen klar!

Nu har jag läst alla fyra böckerna , såå bra böcker , fortfarande ett bra tips att läsa så här i vinter mörkret!

Bastian blir 5 månader idag -våran lilleman, han har ju blivit så stor!

Älskar dig plutten !!

Igår fick Bastian 5 månades sprutorna och han blev så ledsen kan jag lova, jag skulle kunna ta alla sprutorna åt dom bara för att slippa höra hur ledsna dom blir!
Han har börjat greppa efter babygymmet nu , han ler och skrattar som bara den!!
Bastian vägde 5980 gram och var 60,5 cm lång!
Stora killen!

Bjuder på lite mer bilder :


Vi smetade ihop en kladdkaka och gissa vem som ville slicka skålen??



Puss mamma tack för kakan!


Audrina dricker ur glas redan!! duktig flicka vi har!


Mys bad med pappa!!


Kevin gungar!!
'

I lördags tog vi äntligen influensa sprutorna , vilket gjorde mig och Audrina väldigt dåliga för både hon och jag spydde av biverkningen...
Ont i armen som bara den!! Usch !
Men nu är det avvklarat!
Fast barnen kommer att få en dos till dock inte Bastian för han är ju för liten för influensa sprutan överhuvudtaget!

Och nu har vi handlat klart alla julklpapparna ...så skönt!!

Nu har lilleman vaknat så nu avslutar jag!

Klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0