Dags för lucia...

Audrinas första lucia på dagis idag , det ska bli kul !
Försöker tänka på Kevins första föreställning ohh jaaa det var många år sen!
Det blir jag och Kevin och Bastian som ska gå på Audrinas lucia!
Jocke jobbar vilket jag tycker är synd för han missar ju den,
Jocke ville ta semester men dom får inte ta semester under december tack vare influensan , såå himla dumt !!
Såå bannad över det!


Imorgon är det Kevins lucia i skolan , skolans tradition är ju att 2 :orna ska ha lucian. Så nu går ju Kevin i tvåan!
8.15 på morgonen ska jag vara där och titta på Kevin, blir med andra ord stressigt i morgon bitti!
Jocke jobbar ju imorgon också!
Kevin ska vara pepparkaks gubbe!

Återkommer med bilder!

.............................

Min ork är spårlöst borta idag , kan ingen hjälpa mig och leta efter den??
Måste ju städa och tvätta!!
---------------------------------

H en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0