lucia bilder m.m.


Mammas lilla tomte mor , hon va såå duktig, hon ville inte till mamma även om hon såg mig!Och såå himla söt!


Kevins lucia ,pepparkaksgubbe , fick tyvärr inga bra bilder för jag hade fullt upp med småttingarna!


Kevin till höger, här trummar han till - vi komma , vi komma från pepparkakeland...
Ett jätte fint lucia tåg klassen hade fixat och alla var jätte duktiga!


Så här såg det ut på soffan igår kväll när Idol var igång, Liana kommer fram till oss när barnen sover , då tycker hon att det är hennes tur att bli ompysslad! Men hon tog Jockes plats vid datorn igår!så mysig!


Provade kameran och jag tyckte att jag lyckades rätt bra faktiskt!

Och glad över att Erik vanna IDOL, det var han värd !
Ikväll ska det mysas ....

Och vet ni det snöade här för en liten stund sen sååå mysigt!

ha en bra kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0