Is med kvalite'!

Här har vi bilderna från våran lilla utflykt idag!

Kevin lite osäker i början men sen släppte det...Han lärde sig åka på skridskor på bara en halvtimma
en envis stenbock?

Ingen hjälp ville han ha heller! Det var strängt förbjudet!


En livs levande "hunk" på isen? Hihi och åka det kunde han....


-En paus nu, jag är trött i benen pappa!


En vacker pose fick vi med


Och Melina i sitt esse!


Och våran lilla skönhet poserar sovandes som vanligt!
Hon blev bara matt av att titta på, stackaren,,
 undrar om hon drömmer om att bli en isprinsessa en vacker dag??


Det var en riktigt mysig dag ute på isen!
Nästa gång blir det till och ta med lite fika...
Själv åkte jag inga skridskor, lovar att Kevin är duktigare än mig, vill väl inte visa mig själv hihi....

Kommentarer
Postat av: Mira

Duktiga killen!! Ja dessa envisa stenbockar, Elias var likadan förra året på isen "NEJ,JAG VILL SJÄLV"...o jo, visst lärde han sig snabbt :)



O lilla söta isprinsessan sover sött i vagnen....fniss :) sötfian!



KRAM!!

2009-02-03 @ 09:21:03
URL: http://bebisverkstan.blogspot.com
Postat av: Jonna

häärliga bilder! stolt över kevin och att också vara setnbock hoppas allt är bra!

2009-02-03 @ 11:52:59
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0