jobbet igen då...

Nu har jag börjat jobba vilket känns relativt bra faktiskt...
Ringde chefen idag och berättade att jag är med barn igen ,, hon fick en liten chock tror ja
de va inte precis OHH grattis utan mer som -Okej grattis då...Ja de lät lite tamt men men , hon hann väl inte smälta det hela än!

Det känns lite knas nu när man väl börjat jobba och snart ska man sluta igen 
men som Jocke sa det var ju inte planerat utan vi får ta det som det kommer istället...

Nu till nåt annat 
som sakt jobbat helgen och 
vi hamnade ute på lndet igår hos mamma o pappa
hjäpte dom o såga lite ved ,,känner av det idag har lite träningsvärk....
snacka om att man inte använder kroppen så mycket längre...Audrina sov i vagnen i 2 timmar igår, hon trivdes väl ute på landet!

Kevin och Jocke ska snart iväg och åka skridskor
kevin fick nya skridskor av sin morfar!
Tänkte om jag också ska följa med...
skönt o komma ut lite!

Förövrigt är jag illamående till och från hela tiden 
även väldigt trött, det går över snart hoppas jag!

Har inget mer nu men skriver lite senare 
tänkte ta med kameran med mig när Kevin ska åka skridskor!



 

Kommentarer
Postat av: jonna

Hei! jo, märker att du är trött, hör inget från dig igen... hoppas det har gått bra att jobba alf. det är nog som du skriver att din chef måste smälta det innan hon fattar, precis som vi andra, hihi! hälsa familjen! kram o puss

2009-02-02 @ 16:18:49
URL: http://twintyra.blogg.se/
Postat av: jonna

Hei! jo, märker att du är trött, hör inget från dig igen... hoppas det har gått bra att jobba alf. det är nog som du skriver att din chef måste smälta det innan hon fattar, precis som vi andra, hihi! hälsa familjen! kram o puss



Kommenteraren på din blogg verkar trög..

det går inte riktigt...

Hm...

2009-02-02 @ 16:21:21
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0